Ekşi Sözlük

Epey bir süre önce kuş kadar beyniyle sayfamı sulandıracağını zanneden bir dinciyi layık olduğu yere, dönüşüm kutusuna yollamıştım. Bu konularda çok deneyimli olduğum sayfamın girişinde yazılıdır. Nasıl olmuşsa Ekşi Sözlüğe girip aleyhimde aklınca atmaya tutmaya çalışmış.

Ne diyeyim. Ekşi sözlüğün kalitesi demek ki o gereksize kadar düşmüş. Bir kez de Ekşi Sözlükte olup sayfamdan bir şeyler çalan birinin ipini pazara çıkarmıştım.

Oğlum/kızım sen gelirken ben gidiyordum. Oğlum/kızım diyorum nesin bilmiyorum. Zira sayfamda adın uyduruktu, ortaya koymaktan ödün patlamış. Bak benim herşeyim açık.

Yazık zamanıma. Bu yaşımda çalışıyorum. Aileme, ülkeme yararlı oluyor, döviz kazandırıyorum.

About bpakman

İnşaat Yüksek Mühendisi, evli.
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

1 Responses to Ekşi Sözlük

  1. bpakman dedi ki:

    Bu arada merak edip Google da Ekşi Sözlüğün kalitesi ile ilgili arama yaptım. Birçok yerde bolca şikayet ve de Ekşi Sözlük içerisinde bolca özeleştiri yapılmış. Ancak az bir bölümünü okuyabildim. Ne demişler? Görünen köy kılavuz istemez.

    Beğen

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.