Osmanlının ocağı olsa ayakta dururdu

Prof Yaşar Nuri Öztürk’ün Ulusal Kanal TV’de 13 Eylül 2015 de Gülgün Feyman ile yaptığı Söz ve Işık programında Osmanlı ile ilgili açıklamaları:

YNÖ: Diyanet diye bir kurum var, 6 katrilyon parayı bu camilerde millete namaz kıldıran, millete değil de birkaç klşiye, adamlara maaş olarak veriyor. Bu İslam’a aykırıdır, Kur’an’a aykırıdır, insan haklarına aykırıdır, Türk Anayasasına aykırıdır, insanlığa aykırıdır ve Allah’a ihanettir bu. Maaşla birisi gelecek, namaz kıldıracak. İbadet. İbadette Peygamber fiili örnektir. Var mı Peygamberin hayatında böyle bir şey? İlk yedi-sekiz asrında İslamın var mı böyle bir şey?

1400 lü yıllarda Osmanlı getirdi bunu koydu. Osmanlı din istismarının imparatorluğudur. Riyakarlığın imparatorluğudur. İslamı zulme araç yapmanın imparatorluğudur.
Benim dedem. Dedemin kötülüklerini söylemeyecek miyim? O zaman ben nasıl Müslüman oluyorum? Dedem, amenna, tamam, iyilikleri vardır, büyüklükleri var, tamam ama bir zulüm imparatorluğudur ve İslama zulmetmenin imparatorluğudur. Öyle iylahi kelimetullahi şimdi İsla…geç ulan bunları sen kime yutturuyorsun? Sen despotik emirlerin altında inlettiğin şeyhülislamdan iki satır cihattır el cevab yazısı aldın diye bu cihat olur mu? Ne cihadı ya? Sen Balkanlardaki genç kadının göğsünü emen bebesini onun ordan alıp getirip İstanbul’da yeniçeri yetiştirme…bu hangi kitapta hangi dinde, neresi bunun cihattır?

Hazinede para bitti. Bilmem neresinin hazinesi kuvvetli oraya bir bindirme, sefer yapalım, Şeyhülislamdan fetva alın. Bu cihat mıdır? El cevab cihattır. Git paralarını al, karılarına da el koy. Sonra? Sonra bugünkü işte. Bu zulümlerin hesabı. Batarsın. Sonra bu zulümleri yaptığın insanlar bilim ve akıl değerleriyle öne geçer ve sen onlara hizmetçilik edersin. Bugün amelelik yapsın diye Avrupa’nın kapılarında sürünen kaç milyon Müslüman var? Hı? Allah adildir.
Öyle benim dedem falan değil. Geç bunları ya. Bir Kur’an mümini bunu der mi? Dedenin neyi varsa söyle kardeşim. Söyle. Osmanlı’nın dininde Kur’an’dan bir şey var mı? Var mı?
Halil İnalcık Hasbahçeleri yazdı. Allah eline, yüreğine, koluna sağlık versin. Büyük insan, büyük alim. Tarihçilerin bugün en büyüğü, dünyanın ittifakıyla. Hasbahçeleri..Hasbahçeler ne biliyor musunuz? Osmanlı düzeninde padişahların ve çevresinin, saray kodaman erkanının eğlenceleri. Bunlara Osmanlı bütçesinden korkunç bir para gider. Ve bunlar Kur’an verileri açısından, onu ben yaptım. Halil İnalcık malzemeyi koydu ortaya Hasbahçe kitabıyla, İşbankası yayınladı, şimdi yeni baskısı çıktı, ben aldım bir ilahiyatçı sıfatıyla, biraz da hukukçu sıfatıyla, yorumladım. O Halil İnalcığın işi değil, o tarihçi. Ne var orada biliyor musun, Hasbahçeler. Bunlar birer şirk arenasıdır,
Gülgün Feyman: Hasbahçeler…şirk arenası..
YNÖ: Şirk arenasıdır. Şirkin en dehşetli en iğrenç tecellilerinin arenasıdır.
Gülgün Feyman: Neden?
YNÖ: Her türlü pislik var orada oğlancılık başta olmak üzere. Bir. O olur da günah olur diyeceksin. Hayır, bütün bunlardan sonra ellerini yıkayıp gidiyor, Cuma, namaz kılıyor filan. Yani bugünkü dinciler bu aldatmacılığı nerden öğrendiler? Niye Osmanlı-Osmanlı diye…
Gülgün Feyman: Çırpınıyorlar değil mi?
YNÖ: Yalı önünden alınmış merkepler gibi tepiniyorlar? Niye? Bunun için işte.
Gülgün Feyman: İşte Osmanlı Ocakları, efendim, yok yeni Osmanlıcılık…
YNÖ: Git, hepsinin ocağı batsın. Onlar batırdıkları ocakların hesabını versinler. Ne Osmanlı ocağı ya? Osmanlının ocağı olsa ayakta dururdu.

Kaynak: Youtube Bülent Pakman kanalı https://www.youtube.com/watch?v=mie66O0vF38

Bülent Pakman. Ekim 2015. İzin alınmadan ve aktif link verilmeden kısmen ya da tamamen alıntılanamaz.

Twitter Widgets

cropped-cropped-111220105192.jpgBülent Pakman kimdir https://bpakman.wordpress.com/pakman/

Bülent Pakman’ın Youtube video kanalları/arşivi:

https://www.youtube.com/user/aliant28

http://www.youtube.com/user/pakman

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s